Social Icons

2014(e)ko azaroaren 21(a), ostirala

6. Saioa

6. Saioa- 2014ko azaroaren 20a 


Saio honetan hurrengo 7 taldek euen gaiak aurkeztu dizkigute. Ikus itzazue behean talde bakoitzetik aipatutako ideia interesgarriena! 
 

1. Taldea – Gizarte pantailanitza (Ander Gastesi, Ane Goienetxe, Josu Hernaez eta Xabier Ibarrondo) 


 Ideia aipagarria: IKTen eragina sozializazioan 

Argi dago, bizi garen gizartean pantailez inguratuta bizi garela eta jasotzen dugun informazio gehiena pantaila hauetatik datorrela. Hori dela eta, pantailek haurren gizarteratzean izugarrizko eragina dute. Beste hitz batzuetan esanda, haurrek komunikabideen bitartez jasotzen dituzten ereduak barneratzen dituzte eta euren gizartera moldatzeko erabiltzen dituzte. Hori dela eta, ikasleei kritikoak izaten irakatsi behar diegu. 

http://vector4free.com/vector/technology-vector/ -tik berreskuratua. 

2. Taldea – El aprendizaje autorregulado como marco teórico para la aplicación educativa de las comunidades virtuales y los entornos personales de aprendizaje. (Aitziber Luperena, Hilargi Macho, Izaro Maguregi, Marina Mardones) 


Ideia aipagarria: Ikaskuntza Autorregulatua 

Kontzeptu hau oso aberasgarria iruditu zait ikaslea bihurtzen delako bere ikaskuntza prozesuaren gakoa. Izan ere, ikaslea bera da helburuak finkatu, planifikatu, automotibatu, estrategiak garatu, autoebaluatzeko… prozesuak egiten dituena eta irakaslea prozesu guzti honen gidaria baino ez da. 


http://pixabay.com/en/ipad-monitor-hands-keep-tablet-527611/-tik berreskuratua 

3. Taldea – Gaitasun Mapa (Jon Martija, Unai Martin, Naia Martinez eta Maria Menoyo) 


Ni talde honen partaide izan naiz eta lan hau egiteko jarraitu dudan prozesu guztiak IkaskuntzaGurpilak leihoan aurki daiteke. 

Esan beharra dut aurkezpenean plataforma berri bat erabiltzen saiatu garela: Emaze. Landu ditugun testuak pixka bat astunak zirenez hauek modu dinamiko batean azaltzen saiatu gara. Horretarako, lau testuak uztartu ditugu, testu oso eta argi bat osatzeko asmoz. Halaber, esan behar dut hasieran urduri nengoen arren, gaia azaltzen ondo sentitu naizela eta saiatu naizela modu ulerterrezan azaltzen, nire atala nahiko teknikoa zelako.


4. Taldea – Web 2.0 (Asier Ibarzabal, Laura Iriarte, Josu Isasi eta Asier Landeta)


Ideia aipagarria: IKTen arriskuak saihesteko asmoz eskolak egin ahal duena.

Nire ustez, etorkizuneko irakasle bezala ezinbestekoa da IKTak dakartzaten arriskuak ez ezik, hauek nola saihestu ezagutzea. Izan ere, haurren segurtasuna eta pribatutasuna bermatu behar dugu. Hori dela eta, hurrengoak dira besteak beste eskolak hartu ahal dituen neurrietako batzuk: Interneteko segurtasunaren gaia curriculumean txertatu Eskoletan sarea arduraz erabiltzen irakatsi Iragazteko eta monitorizatzeko programak erabili Ikasleak izan ditzaketen arriskuetatik babestea ahalbidetzen duen eskola politika ezarri. (foru itxiak, email-sare pribatuak…) 


https://c1.staticflickr.com/9/8201/8244333625_0b9f61d10a_b.jpg -tik berreskuratua. 

5. Taldea – Web 2.0 (Jon Larramendi, Agueda Larrazabal, Ion Larreategi, Aimar Legorburu eta Alazne Lopez) 


 Ideia aipagarria: Web 2.0 

Audioaren erruz, kostatu zait gai hau ulertzea, beraz, aukeratu dudan kontzeptua gaiari egiten dio erreferentzia. Web 2.0 ei esker erabiltzaileok hartzaile izatetik, web komunitatearen parte hartzaile aktibora pasa gara. Honek hezkuntzak aukera anitz ematen ditu metodologia kolaboratiboak aurrera eramateko, parte hartzea sustatzen duen heinean. 

https://c2.staticflickr.com/4/3009/2735401175_fcdcd0da03.jpg-tik berreskuratua.

6. Taldea – Gaitasun Digitala (Natalia Monroy, Ane Monzon, Gonzalo Morales eta Nerea Oliver)


Ideia aipagarria: alfabetizazio mota ezberdinak 

Aurreko hausnarketetan aipatu dugun bezala, gizartea inoiz baino azkarrago aldatzen ari da. Honen eraginez, gizabanakoak etengabeko aldaketa berriei egokitzen ikasi behar dugu. Horrek alfabetizazio modu ezberdinak bereganatzea eskatzen digu: audiobisuala, digitala, informazionala eta multialfabetizazioa (instrumentala, kognitiboa axiologikoa eta sozioaktitudinala).


http://media.feedfloyd.com/post/thumb-2/14283e3075156e493bfda6bafbe71be59f2dc1af.jpg-tik berreskuratua. 

 7. Taldea – Gaitasun Digitala (Itziar Ortega, Eloie Palazuelos, Josu Perez eta Ekai Prieto) 


Ideia aipagarriak: Erronkak 

Hasteko, aipatu nahi dut aurkezpen hau oso ondo antolatua egon dela eta ulertzeko erraza dela. Hariarekin jarraituz, nabarmendu nahiko nituzke lanean zehar planteatu dituzten hurrengo lau erronka: gainformaketa, irakaslearen rola aldatu, ordenagailuen erabilera eta kooperatibismoa. Honek zera erakusten du: irakaskuntza –ikaskuntza prozesuko protagonista ikaslea izan behar du, zeina ordenagailuen ematen dituztek aukeraz baliatuz, informazioa kudeatzen ikasi behar duen eta komunitatean lan eginez. 

http://pixabay.com/en/education-teaching-classroom-381909/ -tik berreskuratua. 

EBALUAZIOA 


  • Alde positiboak: 
    • Erraminta berriak erabili dira 
    •  Lanen kalitatea.
 
  • Hobetzeko propoamenak: 
    •  Isilik egotea jendea euren gaia azaltzen ari den bitartean 
    • Taldekideak azaltzen ari diren bitartean, gorputz-adierazpen egokia izatea, errespetua adierazten duena. 
    • Talde ezberdinek testu berdinak ez lantzea 
    •  Bideoak aurkezpenak modu dinamikoago batean egiteko helburuarekin egin badituzte ere, jendeak arreta galdu du. Beraz behar bada pertsona baten presentzia arreta irabazten du. 
    •  Gaiak astiroago azaltzea.

0 iruzkinak:

Argitaratu iruzkina

 
Blogger Templates